Co zrobiło ze mną 1 giga

Napisała Niezdecydowanna | 16:15 1 comment

Zrobiło ze mnie osobę jeszcze bardziej uzależnioną od Internetu.

Myślałam, że już się nie da, a jednak. Po prawie roku od podpisania nowej umowy, w której mam 1 gb Internetu miesięcznie, jestem okropnie uzależniona od internetów.
Już nie wystarczy mi wifi i to, że komórka brzęczy jak dostanę maila czy jakąkolwiek inną wiadomość. Nie, poza domem musi być 3G i po prostu stałe połączenie ze światem. Ja nawet nie dostaję ważnych maili cholera! 90% z tych, co dostaję od razu wyrzucam do kosza, bez czytania!

Dochodzi do tego jeszcze facebook w komórce, którego starałam się unikać, ale NIE DAM RADY. Jest jeszcze Google Play z superciekawymi aplikacjami które muszę-sprawdzić-natychmiast. Jest cała masa "społecznościowych" apek, chociaż nie lubię ludzi i społeczności. Jest Analytics, które sprawdzam trzy razy dziennie, chociaż jak ktoś zapyta, to "wcale mnie nie obchodzi ilość wyświetleń". Jest dużo aplikacji typu "przydatne", jak pogoda czy mapa, z której korzystam nawet gdy wiem kurde gdzie idę.

A najgorsze jest to, że nie umiem tego opanować. Kompletnie.

1 comment: Leave Your Comments

  1. Znam to..ale staram się to jakoś opanować. >_<

    ReplyDelete